dynamic 2011
תגובה אחרונה 01 נוב 2015 14:38 ע"י הנהלת האתר. 1 תגובות.
גרסה להדפסה
מיון:
מחבר הודעות
אביטל

--
01 נוב 2015 07:49
  • צטט
  • הגב
בוקר טוב,
מבקש לשמוע את דעתכם, האם כדאי להשקיע ולעבור מ2011 לCRM2015?
מה ההבדלים העיקריים וכמה זה צריך לעלות?
הנהלת האתר

--
01 נוב 2015 14:38
  • צטט
  • הגב

שלום רב,

ישנם שינויים משמעותיים ומומלץ מאוד להתקדם עם הגרסאות

מבחינת עלות וזמן נדרש לפנות ל-microsoft ולבדוק משמעויות (ניתן לבצע גם דרכנו)

בתהליכים כאלה צריך לזכור להתייחס לתהליכי ההסבה ממערכת ישנה לחדשה.

השינויים העיקריים בין המוצרים מתרכזים ב-3 נושאים עיקריים:

- GUI: שיפורים משמעותיים כגון, יצירה מהירה, תצוגה מהירה של ישויות מישות אחרת, ניווט מתקדם, שמירה אוטומטית ועוד

- תשתית: את רוב הפעולות אפשר לבצע באמצעות קסטומיזציה, למשל חוקים עסקיים להצגת שדה כאשר קורה משהו, הצגת חיווי למשתמשים בצורה דינאמית ועוד (כל מיני דברים שהיינו עושים פעם בקוד). כמו כן, מנגנון לניהול תהליך עסקי בכל ישות

3- social pane: מקטע המאפשר להוסיף/לצפות ב-post-ים, הערות ופעילויות  והכל באמצעות קיצורי דרך (אין יותר Pop-up)

הנהלת האתר
הוסף תגובה


תגובה מהירה
toggle
שם משתמש:
נושא:
גוף:
קוד אבטחה:
CAPTCHA image
Enter the code shown above in the box below
מעוניינים בייעוץ עסקי
שלג פתרונות תוכנה
להצעה מהירה SalesForce
מעוניינים לקדם פרויקט CRM?
קופץ בראש...
Preview by Thumbshots.com

Oracle Siebel CRM

סיבל היא מערכת לניהול קשרי לקוחות מבית אורקל. מוצר המדף (CRM) סיבל היא מערכת ניהול קשרי לקוחות המיועדת לגופים גדולים כגון: בנקים, מוקדי שירות וכדומה.

בחלק מהארגונים מערכת Sieble מוטמעת כשולחן עבודה העיקרי של המשתמש וממנה ניגשים למערכות משיקות (כגון גביה)

החל מגרסת sieble 8 נכנסו שיפורים רבים במוצר:

- תמיכה מקיפה בארכיטקטורת מוכוונת שירותים (SOA)

- תמיכה באינטגרציה מבוססת web services

- תמיכה בטכנולוגיות לא אורקליות, כגון עבודה עם בסיסי נתונים שאינם ORACLE (למשל SQL, DB2 ועוד)

- תמיכה במערכת הפעלה לינוקס

לפרטים נוספים


עוד מערכות
חברות מיישמות