תוכנת שלג CRM משלבת בין פעולות שיווקיות ללקוחות חדשים ובין פעולות לשימור והגדלת תיקי לקוחות קיימים. שלג CRM מתאפיינת בגמישות -
מחד כפלטפורמת מדף ומאידך מסכים חכמים (ייעודיים) לפי צרכי לקוח, המערכת שלנו משלבת בתוכה פיתוחי דסקטופ ו-WEB על מנת לשמר חוויית המשתמש הכה חשובה לנו במערכת.
אנו בשלג ממליצים טרם בחירת מערכת ה-CRM לבחון את צרכי העסק/הארגון – אלו פונקציות ומודולים נדרשים, מה כמות המשתמשים המבוקשת ומה הצורך של כל משתמש במערכת.
שאלות אלו ועוד הינן חלק מאפיון הצרכים שאנו עושים עם קהל לקוחותינו, ולכן גם קל לנו יותר להתאים את התוכנה לצרכי הארגון / עסק.
|
מערכת ACTIVECRM היינה מבוססת WEB ואינה מצריכה התקנה מקומית.
פונקציונאליות עיקרית במערכת ACTIVECRM:
לידים, לקוחות , אנשי קשר וספקים
הפקת ומעקב של הצעות מחיר והזמנות עבודה ב- pdf
הפקת וניהול גביה של חשבוניות מס וקבלות ב- pdf
ניהול מטלות, יומנים ותזכורות
ניהול מוצרים, מחירונים ומלאי
ניהול ארועים כגון: ימי עיון סדנאות וקורסים
ניהול קמפיינים שיווקיים כגון מסעות פרסום
|
מערכת ניהול לידים ו crm של במבי היא תוכנת ניהול כוללת המאפשרת לנהל את כל תהליך השיווק במערכת אחת, מערכת ניהול לידים כולל קליטת לידים
בצורה אוטומטית(מהאינטרנט ומהטלפון), דרך טיפול יעיל בלקוחות פוטנציאלים ועד ניהול נכון של מועדון לקוחות.
כל המערכת בנויה בטכנולוגית ענן ללא צורך בשום התקנה. ניתן לגשת למערכת מכל מחשב, סמארטפון או טאבלט מכל מקום ובכל זמן.
תוכנות ניהול במבי הן פרי פיתוח ישראלי, על פי פרסומי החברה, התוכנות מיושמות במעל 1,600 ארגונים וחברות ב 21 מדינות.
|
CRMONLINEהינה מערכת לניהול עסקה שלמה. היא מתאימה לכל חברה שעוסקת בתחום שיווקי ומכירות, מוקדי מכירות, מוקדי שירות, ניהול עובדים-מחלקות, ניהול לקוחות, ניהול מלאי ועוד.
|
Follow up CRM היינה מערכת CRM פרי פיתוח ישראלי. היא כוללת תמיכה בתהליך בניית מאגר לקוחות קיימים ופוטנציאלים ומודול שיווק ומכירה.
כמו כן, הגרסה האחרונה שהושקה כוללת יכולות מעניינות כגון חיבור Online למערכות חיצוניות, מנגנון ניהול תחזיות מכירה, מודול שימור לקוחות, מודול ניהול יעדים ומחולל מסמכים/מכתבים.
|
מערכת Frontask הינה תוכנת CRM לניהול עסק.התוכנה היינה פרי פיתוח ישראלי (ב.א. וויז פתרונות תוכנה).
המערכת עובדת בשיטת תוכנה כשירות (SaaS) ומכילה תמיכה בניהול לקוחות, שותפים עסקיים וספקים.
|
מערכת קאלה CRM מבית סורטקס הינה מערכת חדישה בענן
המערכת מגיעה עם מודולים מובנים כגון איסוף פניות וניהול מכירות אף חיבוריות לשירותים נלווים כגון טלפוניה
|
מערכת ליד מנג'ר הינה מערכת לניהול לידים, שיווק ומכירות.
המערכת מתאימה לבתי עסק וחברות, יצרני לידים, משרדי פרסום, מנהלי קמפיינים וcall סנטרים.
מערכת Lead Manager מאפשרת קליטת לידים ממגוון ערוצי שיווק ובטכנולוגיות שונות: דפי נחיתה ואתרים, ספקים ושותפים, מערכות חיצוניות ועוד
|
חברת לידים משווקת מערכת לניהול לידים: יצירת לידים חדשים, רכישת לידים, מכירת לידים, יצירה וניהול קמפיינים ועוד
המערכת מתממשקת לאתרי אינטרנט ולקמפיינים שיווקיים.
|
מערכת CRM לניהול עסק. המערכת כוללת מס' מודולים מובנים:
- מקשרון ביזנס: מערכת לניהול עסק מהקצה אל הקצה
- מקשרון בול-סנטר: מערכת לניהול מוקד טלמרקטינג ומוקד קול סנטר
מערכת כוללת פונקציונאליות רבה: ניהול מלאי, הנהלת חשבונות, שירות לקוחות, מכירות, ניהול עסק ועוד. כמו כן, המערכת נותנת מענה לאינטגרציה
הנדרשת בניהול מוקד: מרכזית VOIP, IVR, שרת פקסים, אתר אינטרנט ועוד
|
תוכנת ניהול קשרי לקוחות מבית מיקרוסופט. הגרסה הראשונה של Dynamic CRM שוחררה בינואר 2003. מאז הופצו גרסאות נוספות עד לגרסת 2015 ששוחררה בספטמבר 2015.כניסה למערכת אפשרית דרך Brower או דרך קיצור דרך בתוכנת outlook.התוכנה כוללת תמיכה בנושאי מכירות, שיווק, שירות לקוחות ועריכת דוחות. למעשה מדובר על פלטפורמה המאפשרת לארגון להרחיבה למודולים נוספים שאינם בהכרח CRM-ים במהותם. ניתן לעבוד עם התוכנה בענן או באמצעות התקנה מקומית.
המערכת מגיעה עם מודולים ותהליכים מובנים במקובל במערכת ניהול קשרי לקוחות מסורתית אך ניתן בקלות לבצע התאמות לתהליכי משלימים כגון:תהליכים נוספים לטובת ניהול העסק, ניהול עובדים, ניהול ספקים, ניהול מועדון לקוחות ועוד
|
מערכת CRM המבוססת web. הושקה ב-2005 ונותנת מענה למודולים הבאים: מכירות, שירות וניהול פרויקטים.
MyBusiness הנה חלק מ-MyBusiness Web Suite שהיא פלטפורמה המאגדת בתוכה מספר מוצרים המתממשקים ביניהם בצורה מלאה:
- simble: מודול לבניית אתרים
- MyBooks: תוכנת הנהלת חשבונות
- MyProject: תוכנה לניהול פרויקטים
בזכות כל המרכיבים הללו אפשר להגיד כי יש כאן פוטנציאל לקבל תוכנה לניהול עסק
|
סיבל היא מערכת לניהול קשרי לקוחות מבית אורקל. מוצר המדף (CRM) סיבל היא מערכת ניהול קשרי לקוחות המיועדת לגופים גדולים כגון: בנקים, מוקדי שירות וכדומה.
בחלק מהארגונים מערכת Sieble מוטמעת כשולחן עבודה העיקרי של המשתמש וממנה ניגשים למערכות משיקות (כגון גביה)
החל מגרסת sieble 8 נכנסו שיפורים רבים במוצר:
- תמיכה מקיפה בארכיטקטורת מוכוונת שירותים (SOA)
- תמיכה באינטגרציה מבוססת web services
- תמיכה בטכנולוגיות לא אורקליות, כגון עבודה עם בסיסי נתונים שאינם ORACLE (למשל SQL, DB2 ועוד)
- תמיכה במערכת הפעלה לינוקס
|
ערכת Pivotal CRM מיועדת עבור Mid Market. הפונקציונאליות העיקרית של המוצר היינה תמיכה בתהליכים חוצה ארגון.
המוצר פותח בסביבה טכנולוגית מתקדמת המבוססת על net 4. ומשתמשת כפלטפורמה גמישה להתאמה תוך מתן יכולות לבניית אפליקציות מהירות.
Pivotal CRM מיושמת ב-60 מדינות שונות בעולם
|
שירות Plando הושק בשנת 2010 כשירות אינטרנט. השירות תומך בניהול לקוחות החל משלב קליטת הלידים ועד לניהול ומעקב ההתקשרויות מול הלקוחות.
בנוסף למודול ניהול לקוחות ושימור לקוחות השירות נותן תמיכה להפקת חשבוניות.
שירות פלנדו כולל תמיכה במודולים ייעודיים: ניהול חוגים, ניהול קורסים וניהול פרויקטים
|
מערכת פאורלינק הושקה בינואר 1997 על ידי חברת PowerLink CRM. היא כוללת את המודולים הסטנדרטיים של מערכת CRM: כרטסת לקוחות, ניהול לקוחות פוטנציאלים, לידים, תהליכי שיווק ומכירה, שירות ועוד
ב2015 הושקה הגרסה האחרונה הכוללת חיבור למערכות חברתיות
|
מודול ניהול קשרי לקוחות (CRM) של Priority כולל שני רכיבים:
- ניהול ואוטומציה של תהליכי השיווק
- ניהול ואוטומציה של תהליכי מכירה וניהול סוכני מכירות
תוכנת Priority מאפשרת למשתמשי מערכת ה-ERP ליהנות מניהול מלא של מחזור חיי הלקוח: החל מייצור לידים דרך רישום הצעות מחיר והזמנות לקוח, משלוח ההזמנה וקבלת תשלום.
|
Salesforce CRM כולל את המודולים הבאים: מכירות, שירות, שותפים, שיווק, ניהול תוכן, ניהול רעיונות ושיתופיות וניתן בקלות להתאימו לצרכיי הארגון. salesforce פועלת בשיטת תוכנה כשירות (SaaS) מה שאומר שלא נדרשת התקנה של התוכנה והעבודה היא דרך הרשת על גבי הדפדפן.
המוצר שווק בשנת 1999 על ידי חברת salesforce האמריקאית והחל מיוני 2010 עם תמיכה מלאה בעברית.
|
פתרון CRM בענן לניהול הקשר עם הלקוח והגברת הביצועים העסקיים של הארגון.
Hybris Cloud for Costumer SAP מאפשר לצוותי המכירות, השיווק והשירות בארגון לייצר חוויית לקוח אחידה בכל נקודות המפגש – בפגישה אישית, בטלפון,
דרך האינטרנט, במדיה החברתית ובעזרת מכשירים ניידים, לייצר אנגייג'מנט טוב יותר עם הלקוח בכל הערוצים וכך למקסם את התוצאות העסקיות של הארגון.
|
מערכת ZebraCRM פותחה על ידי חברת אייקום תוכנה. המערכת מותקנת בענן.
זברה CRM כוללת יכולות רבות: ניהול לידים ומכירות, ניהול משימות, פרטי לקוח (כרטסת לקוח), קשרי לקוחות והנהלת חשבונות
|
תוכנת Zoho CRM הושקה על ידי חברת Zoho העולמית. היא כוללת מודול מכירות, שיווק ופרסום ואינטגרציה מובנית לoutlook.
המערכת כוללת פתרונות מובנים לעולמות תוכן כגון: אוניברסיטאות, בתי ספר ומתנסים, כנסים ואירועים ומוקדי שירות
|
מערכת אוקטופוס כוללת מודול קשרי לקוחות. המערכת הינה חלק ממערכת לניהול עסק (ALL IN ONE).
מודול ניהול קשרי לקוחות כולל ניהול לקוחות קיימים, לקוחות פוטנציאלים, הזדמנויות מכירה, קמפיינים, ניהול שירות ללקוח, דירוג לקוחות על פי רמות שירות והפצה אוטומטית ללקוחות.
|
מערכת CRM המיועדת לניהול לקוחות בעסק נותן שירות.
המערכת מיודעת לניהול עסק קטן ובדגש על עסק נותן שירות.
המוצר עובד כשירות (ענן).
|
ברק CRM היא פלטפורמה המנהלת תהליכי מכירה, שירות, קשרי לקוחות, ניהול משימות (העברת משימות בארגון), תיעוד פעילות ארגונית וניהול ידע.
ברק CRM הינה תוכנה לניהול לקוחות ולניהול לידים.
המערכת משווקת החל משנת 2000 וניתן לבחור פלטפורמה מתאימה: CRM לדסקטופ + סלולרי או web CRM
|
טיפולוג הינה תוכנת ניהול אינטרנטית המיועדת לכל בעלי המקצוע העוסקים בתחומי הרפואה והטיפול ותואמת את הצרכים המקצועיים, המשפטיים והעסקיים של כל קליניקה קטנה וגדולה.
לאחר תהליך רישום קצר תוכלו גם אתם לגשת מכל מכשיר ובכל זמן לקבוע פגישות ביומן, לתעד סיכום פגישה, להעלות קובץ, להפיק חשבונית או לשלוח שאלון למטופל והכל בצורה ידידותית, יעילה ומאובטחת.
|