סיבל היא מערכת לניהול קשרי לקוחות מבית אורקל. מוצר המדף (CRM) סיבל היא מערכת ניהול קשרי לקוחות המיועדת לגופים גדולים כגון: בנקים, מוקדי שירות וכדומה.
בחלק מהארגונים מערכת Sieble מוטמעת כשולחן עבודה העיקרי של המשתמש וממנה ניגשים למערכות משיקות (כגון גביה)
החל מגרסת sieble 8 נכנסו שיפורים רבים במוצר:
- תמיכה מקיפה בארכיטקטורת מוכוונת שירותים (SOA)
- תמיכה באינטגרציה מבוססת web services
- תמיכה בטכנולוגיות לא אורקליות, כגון עבודה עם בסיסי נתונים שאינם ORACLE (למשל SQL, DB2 ועוד)
- תמיכה במערכת הפעלה לינוקס
לפרטים נוספים