מאמרים
ארז כספי - מומחה CRM

כמשתמש DYNAMIC CRM ותיק (החל מגרסה 3.0) מעניין מאוד לבחון את התפתחות המוצר. בעיניי DYNAMIC CRM אינו מערכת לניהול קשרי לקוחות אלא תשתית ארגונית מדהימה שנותנת מענה לתהליכי CRM מקובלים אך גם מהווה תשתית להרחבה לכל מה שהארגון צריך ורוצה.

 המאמר דן בשינויים העיקריים שבוצעו בגרסת 2013 למול הגרסאות הקודמות לה וזאת ב-3 נושאים עיקריים:

  1. GUI
  2. DYNAMIC הוא לא רק CRM
  3. CRM חברתי
ארז כספי - מומחה CRM
CRM On Demand היינו Software as a service, כלומר בתצורה הזו המוצר מותקן על ענן מיחשוב (כלומר מחשב מרחוק) אליו מתחבר המשתמש דרך רשת האינטרנט או באמצעות קו תקשורת ייעודי.
התצורה הזו נקראת גם תוכנה כשירות (SaaS) משום שהלקוח מקבל שירות מחשובי עליו הוא משלם תשלום חודשי (ממש כמו חשמל, מים, טלפון..).
CRM On Premise הינה התצורה המסורתית בה המערכת מותקנת באתר הלקוח. בתצורה זו, על הלקוח לדאוג לחומרה הנדרשת לטובת ביצוע ההתקנה של המוצר.
lead.im
עסקים הנדרשים לבצע ניהול תקציב לקמפיינים צריכים למצוא את הדרך היעילה ביותר לחסוך בהוצאות, אך מבלי לפגוע בביצועים.
השילוב בין הוצאות והכנסות הוא תנאי לאיזון של העסק ולהחזר השקעה. אין טעם להשקיע מאות אלפי שקלים בקמפיין שלא מנוהל בצורה נכונה, כמו  שאין סיבה לצאת לקמפיין שיווקי ללא תקציב ראוי. השאלה היחידה היא כיצד חוסכים בהוצאות במהלך ניהול התקציב והקמפיין עצמו.
ארז כספי - מומחה CRM
ככל שגרסאות Dynamics CRM התקדמו, המוצר חשף יכולות רבות ומורכבות יותר לביצוע פעולות באמצעות הגדרות במערכת.
תפקידו של המיישם הוא להתאים את Dynamics CRM לסביבה העסקית של הארגון בו הוא פועל ולגרום לו לעשות יותר מאשר ניתן בגרסת
הונילה שמגיעה בחבילה הבסיסית. לרשות המיישם עומדים כלים שונים לבצוע ההתאמות.
חברת טרגט

אחת מההחלטות המהותיות ביותר שמנהלים מבצעים הינה בחירת מערכת קשרי לקוחות לארגון – מערכת CRM. בחירת מערכת CRM  נכונה ומתאימה יכולה ליצור את ההבדל בין הצלחה של פרויקט מסוים לכישלון חרוץ, בין ניהול נכון של מערכת היחסים הרגישה עם הלקוחות שלכם – חדשים, פוטנציאליים או לקוחות הנמצאים בשימור, ובין אובדן של לקוחות וירידה בהכנסות ובפעילות. במאמר זה נשאל שלוש שאלות עיקריות שיעזרו לנו בבחירת מוצר CRM  המתאים לנו.

ארז כספי
עד לאחרונה, התפיסה המקובלת הייתה שמערכות Customer Relationship Management (CRM) נועדו לעסקים גדולים וכי הן “גדולות מדי” לעסקים קטנים.
אפשר להצדיק את הטענה הזאת בכך שעד לפני מספר שנים זאת הייתה המציאות מכיוון שמערכות אלו דורשות שרתים אמינים, רשיונות יקרים ותחזוקה רבה.
אךהמציאות השתנתה וכיום ניתן לקבל תוכנת CRM במודל SaaS בעלות חודשית נמוכה, ללא התחייבות, ללא עלויות רכישה וללא תחזוקה שוטפת.
כתוצאה מכך, עסקים קטנים רבים התחילו לגלות את יתרונותיה הגדולים של מערכת ניהול קשרי הלקוחות.
ארז כספי
כל איש שירות ומכירות מכירים את ההרגל המוכר בניהול קשרי הלקוחות דרך מסמכי האקסל. ככל שהחברה גדלה וכמות הלקוחות הפוטנציאליים
והקיימים עולה, הרגל זה הופך ממועיל למזיק ותוצאתו יכולה להביא לירידה בתפקודה של החברה ואף לפגיעה ברווחיה.
שלג תוכנה

חושבים על רכישת תוכנת CRM? למדו יתרונותיה וחסרונותיה.

קיבצתי כאן מס' פרטים המונים יתרונות וחסרונות תוכנת ניהול קשרי לקוחות- CRM. לעיונכםJ

משרה בתחום ה CRM

למוסד בנקאי דרוש מפתח/ת
Dynamics CRM
שנתיים-שלוש ניסיון
עבודה בתל אביב
לשלוח קו"ח ל:
david@target.co.il