כניסה לתחום הCRM
תגובה אחרונה 14 דצמ 2016 11:33 ע"י דודו. 0 תגובות.
גרסה להדפסה
מיון:
מחבר הודעות
דודו

--
14 דצמ 2016 11:33
  • צטט
  • הגב
שלום חברים יקרים,

חברת CRM מסוימת הציעה לי משרת כניסה לתחום עם אפשרות להתפתחות,
כרגע המשרה היא תמיכה טכנית \ הדרכת מערכות + הטמעת מערכות בארגונים.

השאלה שלי היא מה השכר שאני אמור לצפות לו בתקופת "הינקות" בתחום.. מאחר שמה שהציעו לי גבוה בקצת מעל שכר המינימום.. וגם אני תוהה כמה התחום של הטמעות והדרכה או תמיכה באמת יכולים להיות מעניינים..

שאלה נוספת היא לאן אפשר להתפתח לאחר מכן? אמרו לי משהו על כיוון של סיסטם.. ומשהו על פיתוח.. אך כרגע לא ברור לי מה כל תחום אומר..

אינני מגיע מרקע של CRM, אך אני מגיע מרקע של יותר מעשור בתיקון מחשבים, רשתות, אינטרנט וטלפוניה.

תודה מראש,
דודו
הוסף תגובה


תגובה מהירה
toggle
שם משתמש:
נושא:
גוף:
קוד אבטחה:
CAPTCHA image
Enter the code shown above in the box below
מעוניינים בייעוץ עסקי
שלג פתרונות תוכנה
להצעה מהירה SalesForce
מעוניינים לקדם פרויקט CRM?
קופץ בראש...
Preview by Thumbshots.com

Microsoft Dynamics CRM

תוכנת ניהול קשרי לקוחות מבית מיקרוסופט. הגרסה הראשונה של Dynamic CRM שוחררה בינואר 2003. מאז הופצו גרסאות נוספות עד לגרסת 2015 ששוחררה בספטמבר 2015.כניסה למערכת אפשרית דרך Brower או דרך קיצור דרך בתוכנת outlook.התוכנה כוללת תמיכה בנושאי מכירות, שיווק, שירות לקוחות ועריכת דוחות. למעשה מדובר על פלטפורמה המאפשרת לארגון להרחיבה למודולים נוספים שאינם בהכרח CRM-ים במהותם. ניתן לעבוד עם התוכנה בענן או באמצעות התקנה מקומית.

המערכת מגיעה עם מודולים ותהליכים מובנים במקובל במערכת ניהול קשרי לקוחות מסורתית אך ניתן בקלות לבצע התאמות לתהליכי משלימים כגון:תהליכים נוספים לטובת ניהול העסק, ניהול עובדים, ניהול ספקים, ניהול מועדון לקוחות ועוד

לפרטים נוספים


עוד מערכות
חברות מיישמות