כניסה לתחום הCRM
תגובה אחרונה 14 דצמ 2016 11:33 ע"י דודו. 0 תגובות.
גרסה להדפסה
מיון:
מחבר הודעות
דודו

--
14 דצמ 2016 11:33
  • צטט
  • הגב
שלום חברים יקרים,

חברת CRM מסוימת הציעה לי משרת כניסה לתחום עם אפשרות להתפתחות,
כרגע המשרה היא תמיכה טכנית \ הדרכת מערכות + הטמעת מערכות בארגונים.

השאלה שלי היא מה השכר שאני אמור לצפות לו בתקופת "הינקות" בתחום.. מאחר שמה שהציעו לי גבוה בקצת מעל שכר המינימום.. וגם אני תוהה כמה התחום של הטמעות והדרכה או תמיכה באמת יכולים להיות מעניינים..

שאלה נוספת היא לאן אפשר להתפתח לאחר מכן? אמרו לי משהו על כיוון של סיסטם.. ומשהו על פיתוח.. אך כרגע לא ברור לי מה כל תחום אומר..

אינני מגיע מרקע של CRM, אך אני מגיע מרקע של יותר מעשור בתיקון מחשבים, רשתות, אינטרנט וטלפוניה.

תודה מראש,
דודו
הוסף תגובה


תגובה מהירה
toggle
שם משתמש:
נושא:
גוף:
קוד אבטחה:
CAPTCHA image
Enter the code shown above in the box below
מעוניינים בייעוץ עסקי
שלג פתרונות תוכנה
להצעה מהירה SalesForce
מעוניינים לקדם פרויקט CRM?
קופץ בראש...
Preview by Thumbshots.com

ACTIVECRM מערכת ACTIVECRM היינה מבוססת WEB ואינה מצריכה התקנה מקומית.
פונקציונאליות עיקרית במערכת ACTIVECRM:
לידים, לקוחות , אנשי קשר וספקים
הפקת ומעקב של הצעות מחיר והזמנות עבודה ב- pdf
הפקת וניהול גביה של חשבוניות מס וקבלות ב- pdf
ניהול מטלות, יומנים ותזכורות
ניהול מוצרים, מחירונים ומלאי
ניהול ארועים כגון: ימי עיון סדנאות וקורסים
ניהול קמפיינים שיווקיים כגון מסעות פרסום
לפרטים נוספים


עוד מערכות
חברות מיישמות