כניסה לתחום הCRM
תגובה אחרונה 14 דצמ 2016 11:33 ע"י דודו. 0 תגובות.
גרסה להדפסה
מיון:
מחבר הודעות
דודו

--
14 דצמ 2016 11:33
  • צטט
  • הגב
שלום חברים יקרים,

חברת CRM מסוימת הציעה לי משרת כניסה לתחום עם אפשרות להתפתחות,
כרגע המשרה היא תמיכה טכנית \ הדרכת מערכות + הטמעת מערכות בארגונים.

השאלה שלי היא מה השכר שאני אמור לצפות לו בתקופת "הינקות" בתחום.. מאחר שמה שהציעו לי גבוה בקצת מעל שכר המינימום.. וגם אני תוהה כמה התחום של הטמעות והדרכה או תמיכה באמת יכולים להיות מעניינים..

שאלה נוספת היא לאן אפשר להתפתח לאחר מכן? אמרו לי משהו על כיוון של סיסטם.. ומשהו על פיתוח.. אך כרגע לא ברור לי מה כל תחום אומר..

אינני מגיע מרקע של CRM, אך אני מגיע מרקע של יותר מעשור בתיקון מחשבים, רשתות, אינטרנט וטלפוניה.

תודה מראש,
דודו
הוסף תגובה


תגובה מהירה
toggle
שם משתמש:
נושא:
גוף:
קוד אבטחה:
CAPTCHA image
Enter the code shown above in the box below
שלג פתרונות תוכנה
להצעה מהירה SalesForce
מעוניינים לקדם פרויקט CRM?
מעוניינים בייעוץ עסקי
קופץ בראש...
Preview by Thumbshots.com

Follow Up CRM

Follow up CRM היינה מערכת CRM פרי פיתוח ישראלי. היא כוללת תמיכה בתהליך בניית מאגר לקוחות קיימים ופוטנציאלים ומודול שיווק ומכירה.

כמו כן, הגרסה האחרונה שהושקה כוללת יכולות מעניינות כגון חיבור Online למערכות חיצוניות, מנגנון ניהול תחזיות מכירה, מודול שימור לקוחות, מודול ניהול יעדים ומחולל מסמכים/מכתבים.

לפרטים נוספים


עוד מערכות
חברות מיישמות