ענן
תגובה אחרונה 29 מאי 2016 17:55 ע"י הנהלת האתר. 9 תגובות.
גרסה להדפסה
מיון:
מחבר הודעות
אסף

--
05 נוב 2015 07:20
  • צטט
  • הגב
בוקר טוב,
מה ההבדלים בין crn on demand ובין crm on premise?
מה עדיף ולמה?

תודה,
אסף
הנהלת האתר

--
08 נוב 2015 08:10
  • צטט
  • הגב

בוקר טוב,

ההבדל העיקרי בין שתי התפיסות הוא מיקום התשתית הנדרשת למערכת CRM.

בתצורה on demand הכל מתקבל כשירות, כלומר המערכת מותקנת במחשב מרחוק (ענן) וכל התשתית נמצאת שם ולכן למעט חיבור לאינטרנט לא נדרש דבר ואילו בתצורת on premise התוכנה מותקנת אצל הלקוח ולכן הלקוח צריך לדאוג למקום פיזי, לשרתים, בסיס נתונים ועוד

מוזמן לקרוא מאמר הדן בהבדלים וממליץ על כללי אצבע לבחירה בין הפתרונות (ראה בקטגוריה מאמרים)

הנהלת האתר
אסף

--
09 נוב 2015 19:41
  • צטט
  • הגב
תודה
הבנתי אך האם זה מוזיל עלויות?
האם זה בטוח?
מי מבטיח לי שהחברה תהיה שם מחר ולא תעלם?

הנהלת האתר

--
17 נוב 2015 07:47
  • צטט
  • הגב
בוקר טוב,
עבודה בענן (on demand) חוסכת כסף שהולך לתשתיות (שרתים, בסיסי נתונים, גיבויים, אנשי מקצוע בתחום) אך השירות בתצורה הזו יותר יקר אז זה תלוי בארגון. אם אין את הידע הנדרש אז יכול להיות שמשתלם יותר. הכי בטוח לקבל הצעת מחיר בשתי התצורות ולהשוות.
מבחינת אבטחת מידע אפשר למצוא הרבה מידע ברשת ובקטגורית עלו ברשת שבאתר זה..על פניו אני לא רואה בעיה בכיוון הזה אלא אם כן מדובר על בעיות רגולציה (לרוב לארגונים פיננסים)

בהצלחה
הנהלת האתר
יעקב

--
03 מאי 2016 12:18
  • צטט
  • הגב
אני מתעסק הרבה זמן במערכות
ממליץ בחום לכל ארגון שיכול - ענן ענן ענן
ארז

--
03 מאי 2016 12:21
  • צטט
  • הגב
הי
לא בטוח שמסכים
יש הרבה מגבלות בענן כגון יכולת של ממשקים ובכלל שינויים במערכת
מציע לפנות למומחה לשם גיבוש מה מתאים לארגון בנקודת הזמן והצרכים

וכמו כל דבר יש מודה וכרגע היא מעבר לשירות SaaS

בהצלחה
קובי

--
03 מאי 2016 12:23
  • צטט
  • הגב
על הדרך, מחפש המלצה למערכת CRM בענן
לארגון קטן לניהול מערך מכירה
צריך שיהיה CRM זול וידידותי

המלצות יתקבלו בברכה
אורי

--
03 מאי 2016 12:51
  • צטט
  • הגב
follow up crm
שווה בדיקה
http://www.reutone.com/FollowUp_CRM
שלומי

--
03 מאי 2016 13:00
  • צטט
  • הגב
צודק לגמרי
זו הסיבה שהייתי הולך על ענן רק עם חברה בינלאומית מובילה
למשל dynamic של Microsoft או Salesforce
אני מניח שיש עוד מוצרים כאלה..אבל לא הייתי מתפנה למוצר מקומי ללא לקוחות

כמו כן, שווה לבדוק האם אפשר לגבות את הנתונים לשעת חירום

שלומי
הנהלת האתר

--
29 מאי 2016 17:55
  • צטט
  • הגב

מאמר מעניין בנושא תפיסת ענן ודוגמאות

שווה לקרוא

אמנם מדבר על Salesforce אך רלוונטי לכל מי שמתעניין בתפיסת הענן

http://www.one1.co.il/אודות/מאמרים/...דולים.aspx

הנהלת האתר
הוסף תגובה


תגובה מהירה
toggle
שם משתמש:
נושא:
גוף:
קוד אבטחה:
CAPTCHA image
Enter the code shown above in the box below
שלג פתרונות תוכנה
להצעה מהירה SalesForce
מעוניינים לקדם פרויקט CRM?
מעוניינים בייעוץ עסקי
קופץ בראש...
Preview by Thumbshots.com

Microsoft Dynamics CRM

תוכנת ניהול קשרי לקוחות מבית מיקרוסופט. הגרסה הראשונה של Dynamic CRM שוחררה בינואר 2003. מאז הופצו גרסאות נוספות עד לגרסת 2015 ששוחררה בספטמבר 2015.כניסה למערכת אפשרית דרך Brower או דרך קיצור דרך בתוכנת outlook.התוכנה כוללת תמיכה בנושאי מכירות, שיווק, שירות לקוחות ועריכת דוחות. למעשה מדובר על פלטפורמה המאפשרת לארגון להרחיבה למודולים נוספים שאינם בהכרח CRM-ים במהותם. ניתן לעבוד עם התוכנה בענן או באמצעות התקנה מקומית.

המערכת מגיעה עם מודולים ותהליכים מובנים במקובל במערכת ניהול קשרי לקוחות מסורתית אך ניתן בקלות לבצע התאמות לתהליכי משלימים כגון:תהליכים נוספים לטובת ניהול העסק, ניהול עובדים, ניהול ספקים, ניהול מועדון לקוחות ועוד

לפרטים נוספים


עוד מערכות
חברות מיישמות