בוקר טוב,
אפשר למצוא בשוק מערכות HELP DESK מוכנות לעבודה ואפשר לרכוש רישיון למערכת CRM ולבצע קסטומיזציה נדרשת (כלומר התאמות)
מציע לבחון את שתי החלופות
לסיוע מוזמן לפנות בטופס המקוון שבפורטל
בהצלחה
Oracle Siebel CRM סיבל היא מערכת לניהול קשרי לקוחות מבית אורקל. מוצר המדף (CRM) סיבל היא מערכת ניהול קשרי לקוחות המיועדת לגופים גדולים כגון: בנקים, מוקדי שירות וכדומה. בחלק מהארגונים מערכת Sieble מוטמעת כשולחן עבודה העיקרי של המשתמש וממנה ניגשים למערכות משיקות (כגון גביה) החל מגרסת sieble 8 נכנסו שיפורים רבים במוצר: - תמיכה מקיפה בארכיטקטורת מוכוונת שירותים (SOA) - תמיכה באינטגרציה מבוססת web services - תמיכה בטכנולוגיות לא אורקליות, כגון עבודה עם בסיסי נתונים שאינם ORACLE (למשל SQL, DB2 ועוד) - תמיכה במערכת הפעלה לינוקס לפרטים נוספים
סיבל היא מערכת לניהול קשרי לקוחות מבית אורקל. מוצר המדף (CRM) סיבל היא מערכת ניהול קשרי לקוחות המיועדת לגופים גדולים כגון: בנקים, מוקדי שירות וכדומה.
בחלק מהארגונים מערכת Sieble מוטמעת כשולחן עבודה העיקרי של המשתמש וממנה ניגשים למערכות משיקות (כגון גביה)
החל מגרסת sieble 8 נכנסו שיפורים רבים במוצר:
- תמיכה מקיפה בארכיטקטורת מוכוונת שירותים (SOA)
- תמיכה באינטגרציה מבוססת web services
- תמיכה בטכנולוגיות לא אורקליות, כגון עבודה עם בסיסי נתונים שאינם ORACLE (למשל SQL, DB2 ועוד)
- תמיכה במערכת הפעלה לינוקס
האתר המרכזי לסיכות דש והדפסה על מוצרים
האתר המרכזי תמ"א 38 והתחדשות עירונית