בוקר טוב,
מערכת CRM יכולה להועיל לכל ארגון המנהל קשר עם לקוחות ובמיוחד כזה שרוצה להתרחב
מומלץ למפות בקצרה את המטרות ממערכת CRM, למשל: תיעוד פרטי לקוחות, רישום פרטי לקוחות פוטנציאלים, הרמצת קמפיינים אוטומטיים וכדומה
לאחר שהגדרת המטרות תהיה ברורה ממליץ לאתר דרך קטגוריה מוצרי CRM את המוצר המתאים
לגבי השאלה של הערכה וכסף: קשה מאוד להעריך. בתאוריה יכול להיות שולי ובתנאי שהמשתמש העיקרי במערכת יודע מה הוא רוצה ואיך עושים את זה.
מוזמן לפנות לסיוע דרך צור קשר...