החידושים המעניינים ביותר ב-Dynamic CRM 2013

ארז כספי - מומחה CRM

כמשתמש DYNAMIC CRM ותיק (החל מגרסה 3.0) מעניין מאוד לבחון את התפתחות המוצר. בעיניי DYNAMIC CRM אינו מערכת לניהול קשרי לקוחות אלא תשתית ארגונית מדהימה שנותנת מענה לתהליכי CRM מקובלים אך גם מהווה תשתית להרחבה לכל מה שהארגון צריך ורוצה.

 המאמר דן בשינויים העיקריים שבוצעו בגרסת 2013 למול הגרסאות הקודמות לה וזאת ב-3 נושאים עיקריים:

  1. GUI
  2. DYNAMIC הוא לא רק CRM
  3. CRM חברתי

GUI

המסכים אינם מזכירים את מסכי העבודה בגרסאות הקדומות. אם בעבר היו טפסים עם כרטיסיות ומשותף כעת יש מסך דינאמי שנראה כמו שאר המוצרים בחבילת ה-office (וזה יתרון גדול).

הייתי מרכז 5 שינויים עיקריים בGUI:

  • תפריט צף המאפשר לעבור בין המודולים ובתוך כל מודול בין הנושאים השונים
    התפריט מותאם למסך נגיעה והגלילה שלו מלמעלה למטה ומשמאל לימין...נוח מאוד ומעניין
  • ניווט משופר - קיצור דרך, קיבוץ כפתורים ועוד המאפשרים לנו לעשות יותר בפחות מקום ובפחות קליקים
  • עיצוב "שטוח" - בדומה לכל אתר, אין ריבוי מסכים..מנווטים ממסך למסך ואפשר לחזור עם back אחורה. אין יותר מסכים קופצים !!
  • (on change) שמירה אוטומטית- להיט שמאפשר לנו לבצע פעולות מהר יותר. סיימנו את השינוי ובלי לחיצה הוא נשמר
  • תצוגה מהירה ויצירה מהירה: כבר לא צריך לעבור לטופס אחר כדי ליצור מופע חדש או לצפות בפרטים עיקריים מישות אחרת

DYNAMIC הוא לא רק CRM

דיברנו על תשתית ולא רק ניהול קשרי לקוחות. אלה השיפורים העיקריים:

  • ניהול תהליך עסקי
    כעת אפשר להגדיר תהליך עסקי בכל ישות. התהליך ילווה את המשתמש בתהליך הטיפול והוא יכול לחצות ישויות ולתמוך בחוקים עסקיים והרשאות
  • אשף להגדרת חוקים עסקיים
    מאפשר באמצעות קסטומיזציה להגדיר חוקים עסקיים, למשל, מתי להציג שדה, מתי לחייב הזנת ערך בשדה וכדומה
  • WF בזמן אמת
    ה-WF רץ בזמן שהמשתמש עובד מבלי להפריע לעבודתו. המשתמש מקבל חיווי בהתאם להגדרות העסקיות.

CRM חברתי

social pane מקבץ לנו במרכז הישות שלוש אפשרויות:
- ניהול post-ים
- הערות
- פעילויות

עוד על מיקרוסופט Dynamic CRM